K čemu je startovací stránka?

20.6.2014
Stanislav Julíček

Startovací stránka slouží jednoduše k “nastartování“ nového projektu. Někdy se jí říká také launch page.

Zkusme se zamyslet. Máme nový projekt, např. soutěžní aplikaci, která bude startovat za 3 týdny. Nebo máme web, jehož spuštění jsme si s agenturou domluvili za 3 měsíce. Nebo chceme něco spustit za půl roku a ještě úplně přesně nevíme detaily, ale víme, že to bude.

Doba, nežli se uvede projekt do provozu, může být hodně dlouhá a je to takové hluché místo, kdy se okrádáme o možnost řady aktivit a spousta marketingu může čekat až na spuštění.

Ale na co čekat?

Na nic! Velice často je možné nachystat právě takovou startovací stránku, která nemusí obsahovat nic zvláštního, a její realizace je tak poměrně jednoduchá, avšak přínos velký.

Samotný marketing pak můžeme směřovat ve stylu ,,něco se chystá“.

Co by měla taková stránka obsahovat?

Určitě bychom měli zmínit logo, termín spuštění, ideálně formou odpočítávadla, jednoduchý popis projektu a kontakt. Vhodné je také umístění možnosti zařadit se do databáze čekatelů, které poté můžeme o samotném spuštění informovat.

A teď již pár inspirací:

http://www.pixelstance.com/themes/clearstart2/
http://www.ansonika.com/theme_selector/?t=responsive_site_launch
http://960development.com.s142956.gridserver.com/themes/launch-theme/

Chystáte nový projekt? Dejte vědět, ať se to “nastartuje“ :-).

Štítky: launch, start webu,